Szkolenia psychologiczne dla firm

Szkolenia psychologiczne

Centrum Medyczne Damiana oferuje wsparcie psychologiczne dla firm, mające na celu poprawę komunikacji wewnętrznej oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów o różnym podłożu.

Nasze szkolenia dedykowane są pracownikom, działom HR oraz kadrze menedżerskiej, a prowadzone są przez doświadczonych trenerów, coachów oraz psychoterapeutów.

Nasze warsztaty psychologiczne oferują wsparcie w różnych dziedzinach. Szkolenie z postępowania w sytuacjach kryzysowych ma na celu uzyskanie praktycznych wskazówek na temat wsparcia pracowników i interwencji w nagłych sytuacjach kryzysowych. Prowadzimy także warsztaty z zakresu efektywnej komunikacji, mające na celu zdobycie umiejętności odpowiedniego wyrażania swojego stanowiska i kształtowanie asertywności. Oferujemy także szkolenia z rozwiązywania sytuacji konfliktowych w zespole.

Szkolenia psychologiczne

Poruszamy zagadnienia takie jak wsparcie zespołu w sytuacji konfliktu, zapobieganie mu, wspieranie integracji zespołu oraz odpowiednia komunikacja. Prowadzimy także szkolenia z zakresu optymalizacji stresu, którego celem jest nauka umiejętnego funkcjonowania w sytuacjach nasilonego stresu. Oferujemy także szkolenia dla pracodawców, chcących nabyć umiejętność lepszego dopasowywania do stanowiska i wspierania pracowników w ich rozwoju.

Nasze gabinety psychologiczne w Warszawie opierają się na systemie NVC – Nonviolent Comunication – porozumieniu bez przemocy – i takie praktyki przekazują podczas swoich szkoleń. Ich istotą jest wzajemny szacunek i zrozumienie, które są kluczem do efektywnej komunikacji międzyludzkiej.

Nasze szkolenia dla pracowników, działów HR oraz kadry menedżerskiej:

Postępowanie w sytuacjach kryzysowych w firmie

Celem szkolenia jest uzyskanie praktycznych wskazówek jak wspierać pracowników w sytuacjach trudnych, kryzysowych, wymagających zastosowania natychmiastowej reakcji i pomocy.

Poruszane zagadnienia:

  • interwencje w sytuacjach nagłych, tj.: wypadek, śmierć pracownika, żałoba, choroba, zwolnienie
  • zastosowanie autorskiego programu działania w sytuacjach kryzysowych

Efektywna komunikacja – asertywność

Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności prawidłowej komunikacji w miejscu pracy, a tym samym kreowanie lepszej atmosfery pomiędzy pracownikami.

Poruszane zagadnienia:

  • radzenie sobie ze złością
  • wyrażanie i reagowanie na krytykę i ocenę
  • wyrażanie próśb i oczekiwań
  • stawianie granic
  • konstruowanie asertywnej informacji zwrotnej

Sytuacje konfliktowe w zespole

Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności rozwiązywania sytuacji konfliktowych i zarządzania konfliktem w zespole.

Poruszane zagadnienia:

  • wsparcie zespołu, który obecnie jest w sytuacji kryzysu
  • zapobieganie konfliktom i integrowanie zespołu
  • rozwiązywanie sytuacji konfliktowych
  • komunikowanie się w sytuacji konfliktu

Optymalizacja stresu

Celem szkolenia jest nauka umiejętnego funkcjonowania w sytuacjach nasilonego stresu oraz skutecznego radzenie sobie z napięciem i presją czasu.

Poruszane zagadnienia:

  • poszukiwanie obszarów i sytuacji znacząco wpływających na poziom stresu
  • techniki redukujące stres i napięcie
  • trening autogenny oraz umiejętność relaksowania się
  • istota i geneza stresu

Porozumienie bez przemocy w biznesie

Celem szkolenia jest trwała poprawa relacji i komunikacji na poziomie organizacyjnym.

Poruszane zagadnienia:

  • usprawnienie współpracy pomiędzy działami w organizacji
  • rozwój umiejętności konstruktywnego rozwiązywania konfliktów
  • zwiększenie świadomości tego, w jaki sposób budować współpracę, unikać niepotrzebnych konfliktów
  • poprawa atmosfery w miejscu pracy

Dopasowanie pracownika do stanowiska oraz etapy jego rozwoju w firmie

Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności opracowywania narzędzi psychometrycznych pod kątem określonego stanowiska oraz skuteczne wdrażanie i rozwijanie pracowników.

Poruszane zagadnienia:

  • narzędzia specjalistyczne
  • zadania Assessment Center, ocena indywidualna i grupowa umiejętności pracownika
  • co przeciwdziała odchodzeniu pracownika z firmy
  • opracowanie narządzi do motywowania i stosowania gratyfikacji w zależności od etapu rozwoju pracownika

Kontakt:
Sylwia Rozbicka
Kierownik ds. Psychologii i Psychiatrii
tel: 784 646 657
e-mail: sylwia.rozbicka@damian.pl

Możemy pomóc

Nasze poradnie

Centrum Zdrowia Psychicznego

ul. Nowolipie 18
01-005 Warszawa

Pon-Pt: 8.00 – 20.00
Sob: nieczynne

Centrum Zdrowia Psychicznego
Centrum Zdrowia Psychicznego

ul. Racławicka 27
02-601 Warszawa

Pon-Pt: 9.00 – 20.00
Sob: 9.00 – 14.00

Centrum Zdrowia Psychicznego
Al. Zjednoczenia 36

Aleja Zjednoczenia 36
01-830 Warszawa
(przy stacji metra Stare Bielany)

Pon-Pt: 8.00 – 21.00
Sob: 8.00 – 14.00

Al. Zjednoczenia 36
Przy Bażantarni 8b

Przy Bażantarni 8b
02-793 Warszawa

Pon-Pt: 8.00 – 20.00
Sob: 8.00 – 14.00

Przy Bażantarni 8b

Masz pytanie? Skontaktuj się z nami.

Potrzebujesz pomocy, dodatkowych informacji? Napisz do nas! Odpowiemy w możliwie najkrótszym czasie.
Uwaga! Formularz kontaktowy nie służy do udzielania porad medycznych.

  • Wypełniając formularz zgadzam się na przetwarzanie podanych danych osobowych przez Centrum Medyczne Damiana Holding Sp. z o.o. ul. Wałbrzyska 46, 02-739 Warszawa w celu kontaktu w związku ze zgłoszonym pytaniem oraz przyjmuję do wiadomości, że Centrum Medyczne Damiana Holding Sp. z o.o. jest Administratorem Danych Osobowych.
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Centrum Medyczne Damiana Holding Sp. z o.o., ul. Wałbrzyska 46, 02-739 Warszawa w celu marketingu produktów i usług własnych w tym poprzez profilowanie/przesyłanie materiałów marketingowych.
  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Centrum Medyczne Damiana Holding Sp. z o.o., ul. Wałbrzyska 46, 02-739 Warszawa oraz podmiotów Medicover Polska, informacji handlowo-marketingowych z użyciem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i tzw. automatycznych systemów wywołujących w formie połączenia głosowego (rozmowa telefoniczna, komunikaty głosowe IVR)
  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Centrum Medyczne Damiana Holding Sp. z o.o., ul. Wałbrzyska 46, 02-739 Warszawa oraz podmiotów Medicover Polska, informacji handlowo-marketingowych z użyciem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i tzw. automatycznych systemów wywołujących w formie wiadomości elektronicznych (e-mail, SMS/MMS, serwisy internetowe, w tym portale społecznościowe, powiadomienia push)
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Centrum Medyczne Damiana Holding Sp. z o.o. ul. Wałbrzyska 46, 02-739 Warszawa w celu marketingu produktów i usług podmiotów Medicover Polska, w tym poprzez profilowanie/przesyłanie materiałów marketingowych.
Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych
  • Administrator danych Centrum Medyczne Damiana Holding Sp. z o.o., Wałbrzyska 46, 00-739 Warszawa
  • Cele przetwarzania
    • marketing własnych produktów i usług [w tym profilowanie]
    • marketing produktów  usług Medicover Polska [w tym profilowanie]
  • Podstawy prawne przetwarzania Twoja zgoda
  • Prawa związane z przetwarzaniem danych
    • prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych
    • prawo dostępu do danych osobowych
    • inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych
  • Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Centrum Medyczne Damiana Holding Sp. z o.o.

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu